niedziela, 18 października 2015

Liebster Blog Award #3

Bardzo dziękujemy Oliwii Karpowicz za nominację do kolejnego LBA! Nie przedłużając...

1. Podoba ci się swoje imię? Jeśli nie, jakie chciałbyś mieć ?
Aga: Jest całkiem okay, ale sto razy bardziej wolałabym mieć na imię Maria.
Duża: Podoba mi się moje imię. Z jednej strony jest takie, hmmm dostojne, ale można je też zdrobnić, więc same plusy. Martwi mnie natomiast jego rosnąca popularność :c Zawsze chciałam być jedyną Zuzką, żeby to imię kojarzyło się konkretnie ze mną, ale kolejna szkoła i przynajmniej dwie Zuzki oprócz mnie :/ Nie to, ze jestem samolubna! W każdym razie w dwie Zuzki w klasie było raźniej, prawda Fey?
Fey: Dokładnie tak, Duża! Lubię swoje imię, ale nie przeszkadzałoby mi nazywać się na przykład Wanda.

2. Twoja ulubiona bajka?
Aga: LBA bez Disneya to nie LBA! Zdecydowanie uwielbiam Zaplątanych.
Duża: Zaplatani, Pocahontas, Mulan, 101 dalmatyńczyków, Król Lew, Anastazja, Piękna i Bestia. Nie umiem wybrać jednej :c
Fey: "Anastazja" z nie-disneyowskich i większość disneyowskich.

3. Czego teraz słuchasz?
Aga: Naszej blogowej playlisty! 
Duża: Want to want me - Jason Derulo 
Fey: Nowego albumu Halsey - Badlands.


4. Ulubiony aktor, ulubiona aktorka?
Duża: Nie mam ulubionej aktorki
Fey: Podbijam.
Aga: Ja tym bardziej!

5. Ulubiony polski film?
Duża: Kocham Kogel Mogel, Nie lubię poniedziałków (nie wiem czy tak się ten film nazywa xd) i oczywiście Jak rozpętałem II wojnę światową. :)
Fey: Kolejny raz zgadzam się z Dużą. Kogel Mogel to taki Kevin sam w domu ale świąt wielkanocnych.
Aga: Kolejne ciężkie pytanie, bo po prostu nie oglądam filmów, ale zgadzam się z dziewczynami, że polska klasyka jest najlepsza!

6. Twoja przyjaciółka?
Aga: Co za banalne pytanie :P Oczywiście, że są to moje Kotki: Fey i Duża.
Duża: Koty!
Fey:  Wszystkie zgadamy się co do tego, że jesteśmy przyjaciółkami. Tak publicznie. W internecie.

7. Otwierasz lodówkę, ale nic z niej nie bierzesz?
Duża: Owszem.
Aga: Czasem się zdarza xD
Fey: Lol, przecież jak będę do niej zaglądać co 10 minut, to coś w końcu się w niej pojawi. No nie?

8. Masz zwierzę? Jak tak to jakie i jak się wabi? 
Aga: Mam kanarka Staszka (kiedyś wam opowiem, dlaczego tak się akurat nazywa) oraz owczarka niemieckiego o imieniu Saba. No spójrzcie, jaka śliczna!
Duża: Szanucer Baxter i koszatniczka Bobek.
Fey: Trzy koty. Nie nie, nie mówię o Adze, Dużej i o sobie. Serio mam trzy koty: Nalę, Julkę i Helenkę.
 
9. Jaki lubisz przedmiot szkolny?
Aga: Historia! I właśnie dlatego poszłam na biol-chema! #fucklogic
Duża: Historia, Polski, angielski. Lubię wiele przedmiotów, ale wiadomo, że na to czy lubimy dany przedmiot wpływa też nauczyciel, a tu niestety czasem jest problem.
Fey: Historię, język polski, języki obce (angielski i niemiecki) oraz ... chemię. Ze względu na przewagę przedmiotów humanistycznych i lingwistycznych także idę na biol-chema. #fucklogicharder

10. Cieszysz się, że za niedługo zaczyna się rok szkolny?
Aga: Nowa szkoła, nowi znajomi, nowi nauczyciele. Jeszcze zbytnio nie wierzę, że idę do liceum, więc nie potrafię mądrze odpowiedzieć na to pytanie.
Duża: Tak. Ja bardzo lubię chodzić do szkoły. Nie jestem kujonem, ale w szkole jest spoko. Poza Tym jestem ciekawa liceum :)
Fey: Po raz kolejny Duża ujęła w trzech zdaniach to, co chciałabym napisać.

11. Jakiej marki są twoje ulubione buty?
Aga: Nie mam ulubionej marki. Wystarczy tylko, żeby były wygodne. No i niezbyt drogie :P 
Duża: Najwygodniejsze buty w mojej kolekcji to Pumcie! Mam je na ostatnim zdjęciu na insta, więc skorzystam z okazji i zaproszę do lajkowania :)
Fey: Glany marki... nie wiem jakiej. Ale zdecydowanie glany.

Teraz wasza kolej na odpowiadanie! Mam nadzieję, że sprawi wam to przyjemność, bo ostatnio ciężko u nas z wymyśleniem czegoś sensownego.
Postanowiłyśmy, że nie nominujemy nikogo, ponieważ ci, których czytamy, już byli przez nas wytypowani, a nie chcemy wybierać w ciemno (tzn. ja byłam do tego skłonna, ale dostałam opieprz xD).

1. Czy denerwują cię ludzie, którzy nie opowiadają na "dzień dobry" ani inne uprzejmości?
2. Jakie cechy miałaby mieć osoba, z którą chciałabyś spędzić resztę życia? (Nie musi tu chodzić o partnera. Może to być też najlepszy przyjaciel, rodzeństwo.)
3. Co sądzisz o tatuażach?
4. Lubisz pisać na papierze albo w notesach?
5. Czego się najbardziej boisz?
6. Jaki film ostatnio oglądałaś?
7. Jaki jest twój ulubiony kolor i dlaczego?
8. W jakim miejscu chciałabyś zamieszkać?
9. Piszesz swoje opowiadania lub masz plan napisać książkę?
10. Jaki był ostatni film, który obejrzałaś/łeś w kinie i czy go polecasz?
11. Piękną mamy zimę tej jesieni, czyż nie?
12. Czy kupujesz ubrania w lumpeksach, szmateksach, secondhand'ach?

2 komentarze:

  1. Łohohohoo... co z tego, że już odpowiadałam :3
    Mogę jeszcze raz? Prawda? :D

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Imię Wanda....Co ja widzę?!

    OdpowiedzUsuń