czwartek, 23 kwietnia 2015

Światowy Dzień Książki i nie tylko

Nareszcie jesteśmy po egzaminach i mamy dużo, dużo więcej wolnego czasu. Obiecuję, że posty będą pojawiać się teraz regularnie (minimum raz w tygodniu). Już kilka jest w trakcie tworzenia, więc nie jest źle.
Jako że dzisiaj jest Światowy Dzień Książki chciałam oznajmić, iż wznawiamy również naszego poprzedniego bloga o książkach. Myślałyśmy wcześniej o pisaniu recenzji różnych lektur itd., ale niezbyt miałyśmy pomysł jak to wcielić w życie. Na szczęście przypomniało nam się o Polecanych Książkach. Tam możecie sobie zaglądać i czytać opisy książek. Oczywiście zawsze będziemy informować o tym, że jest coś nowego.
Poza tym dziękujemy za wszystkie pytania nadesłane na aska oraz te z komentarzy. Wkrótce pojawią się dwa posty z odpowiedziami na nie, więc wystarczy tylko czekać.
A teraz przyznajcie się: jak wam poszły egzaminy? Były dla was trudne? Z tego, co na razie obliczyłam sobie "na własną rękę" najgorzej poszła mi część przyrodnicza. Ale jakoś nie liczyłam na super wynik z niego, więc nie jest źle.
Zapomniałam jeszcze dodać, że umieściłyśmy bannery dwóch akcji charytatywnych :) Możecie kliknąć na te cudne, wspaniałe obrazki z prawej strony i dowiedzieć się co i jak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz